FinanceInsuranceMortgageTechBusinessTravelLegalHealth/FitnessSportsFashionRenovationReviews

No. 1 Free Social Classifieds. Best Social Classifieds, Fonolive.com.

temankerja instagram hashtags, hashtags meanings temankerja images, #temankerja tag pics

temankerja
temankerja
temankerja Happy Monday #Temankerja! Udah siap menjalani aktivitas di minggu ini setalah long weekend? Biar kalian lebih semangat, #ruangkerja punya Affogato yang rasanya unik dan membuat harimu bersemangat. Yang belum pernah cobain yuk buruan mampir ke @ruangkerja.co
Likes: 103
Posted at: 2018-10-08 08:00:40
Happy Monday #Temankerja! Udah siap menjalani aktivitas di minggu ini setalah long weekend? Biar kalian lebih semangat, #ruangkerja punya Affogato yang rasanya unik dan membuat harimu bersemangat. Yang belum pernah cobain yuk buruan mampir ke @ruangkerja.co
temankerja Bukan masalah pertemanan tapi kita saling mendukung dalam dunia penerbangan.
✴️
#bestfriends #amcspotters 
#Airnavindonesia #amchlp
#towerhalim #atcindonesia 
#bdi #joyflight #vipflight 
#bandarahalimperdanakusuma #temankerja
Likes: 113
Posted at: 2017-04-25 08:29:13
Bukan masalah pertemanan tapi kita saling mendukung dalam dunia penerbangan. ✴️ #bestfriends #amcspotters #Airnavindonesia #amchlp #towerhalim #atcindonesia #bdi #joyflight #vipflight #bandarahalimperdanakusuma #temankerja
temankerja Hari senin pasti menjadi alasan engga mood beraktifitas. Sebagai #TemanKerja kami gamau kamu males-malesan dan jadi ga produktif. Nah biar kamu ga bosan kamu bisa ngerjain tugasmu di sini nih @ruangkerja.co punya tempat yang nyaman dan suasana yang ga membosankan. . 
Ngerjain tugas sambil ditemani Ice Coffee Teman Kerja dijamin bisa mengembalikan moodmu lagi deh!!
Likes: 101
Posted at: 2018-12-10 06:36:02
Hari senin pasti menjadi alasan engga mood beraktifitas. Sebagai #TemanKerja kami gamau kamu males-malesan dan jadi ga produktif. Nah biar kamu ga bosan kamu bisa ngerjain tugasmu di sini nih @ruangkerja.co punya tempat yang nyaman dan suasana yang ga membosankan. . Ngerjain tugas sambil ditemani Ice Coffee Teman Kerja dijamin bisa mengembalikan moodmu lagi deh!!
temankerja Udah liburan kemana aja nih?? Sayangkan kalo udah waktunya liburan tapi masih dirumah terus. Luangkanlah waktumu untuk liburan bersama orang-orang tercinta.
.
Seperti kak @diancarita nih yang udah sampai ke negeri sakura Jepang. Kamu kapan nih liburan sama #temankerja ?
#ruangkerja
Likes: 120
Posted at: 2018-12-29 05:16:52
Udah liburan kemana aja nih?? Sayangkan kalo udah waktunya liburan tapi masih dirumah terus. Luangkanlah waktumu untuk liburan bersama orang-orang tercinta. . Seperti kak @diancarita nih yang udah sampai ke negeri sakura Jepang. Kamu kapan nih liburan sama #temankerja ? #ruangkerja
temankerja 👀Dalam Tatapannya penuh makna 😄 .
.
.
.
.
.
.

#temankerja #temengila #cantikpea 
#temenasik #seruseruanbareng 
#mataharistore
Likes: 199
Posted at: 2018-08-04 16:51:39
👀Dalam Tatapannya penuh makna 😄 . . . . . . . #temankerja #temengila #cantikpea #temenasik #seruseruanbareng #mataharistore
temankerja Reposted from @potretjogja -  Menghasilkan Uang dari Kamera Hape!
Likes: 481
Posted at: 2019-03-07 04:16:34
Reposted from @potretjogja - Menghasilkan Uang dari Kamera Hape!" by Misbachul Munir (Shutterstock Contributor) . Kamu awam tapi suka motret? Cinta fotografi dan ingin mengkomersialkan hasil fotomu namun tidak tau harus bagaimana memulainya?Jangan khawatir, kamu tetap bisa menghasilkan uang dari kamera hapemu. Pengetahuanmu soal cahaya, diaframa, komposisi dan lainnya tidak akan sia-sia, bagaimana caranya? . Yuk jadikan media sosialmu menjadi lahan produktif, ikutan workshop : Bagaimana menghasilkan uang dari kamera Hape? . Selasa, 19 Maret jam 18.30-20.30 . di RUANG KERJA COFFE And Collaboration" / Samping Apotik UGM yogyakarta. Ruko Dr. Sarjito, Jl. Prof. DR. Sardjito No.kav. E, Terban, Gondokusuman, Kota Yogyakarta, Daerah Istimewa Yogyakarta 55223. . . dengan pembicara Misbachul munir @munirkwnol , kamu akan mendapatkan materi dari A-Z gimana dari kamera hp namun dapat menghasilkan pundi-pundi dollar. . . . Regristrasi ke link berikut: http://bit.ly/joinMUNIR . . HTM: Rp 50,000 (tempat terbatas). . serta diharapkan membawa : 1. Handphone (merk apa saja), min camera 4Mp 2. Peserta harus sudah terdaftar sebagai kontributor Shutterstock dengan mendaftar Gratis di : . https://goo.gl/NMkDfL . Jangan sia-siakan kesempatan ini, Sampai bertemu 19 Maret 2019 ya #temankerja
temankerja Salah satu rejeki dari Allah adalah mempunyai teman - teman yang baik...with Partneroffice🏢👏😁
_
_
_

#temankantor 
#temankerja 
#temangokil 
#temanrasasodara
Likes: 104
Posted at: 2019-01-04 03:56:42
Salah satu rejeki dari Allah adalah mempunyai teman - teman yang baik...with Partneroffice🏢👏😁 _ _ _ #temankantor #temankerja #temangokil #temanrasasodara
temankerja Thanks for Surprise  guys Teman senasib sepenanggungan 😁😇🎂🎉🎊🎉🎊 #3mei2019 #teacher #birthday #Temankerja #bali #universalschool #surprisebirthday
Likes: 102
Posted at: 2019-05-05 16:24:55
Thanks for Surprise guys Teman senasib sepenanggungan 😁😇🎂🎉🎊🎉🎊 #3mei2019 #teacher #birthday #Temankerja #bali #universalschool #surprisebirthday
temankerja Bubar bareng friends kantor di kantor BPN kota lhokseumawe #bubar#temankerja#kekeluargaan #teman
Likes: 124
Posted at: 2017-06-08 14:47:16
Bubar bareng friends kantor di kantor BPN kota lhokseumawe #bubar#temankerja#kekeluargaan #teman
temankerja Rindu..Rindu..Rindu serinduny ☹☹☹
1thn sudah berlalu..tak ada lagi baper di ruangan, tak mndengar suara2 kyak towa masjid 📣📣📣 gak ikutan debat kusir yg gk jelas..tak ada lagi rumpik2 syantikny lambe Tjuraah ☹
iyaa ak kangen..kangen becanda..kangen eyel2an..kangen diajarin excel..kangen rasan2..kangeeen..kangeeeen 😭😭😭
Gona miss you Dept. Internal Audit Wismilak Inti Makmur 🤗🤗🤗
Minal Aidin Wal Faidzin..Mohon Maaf Lahir Batin 💖💖💖💖
#latepost #excompany #expartner #temankerja #gagalmoveon
Likes: 44
Posted at: 2020-05-26 12:01:30
Rindu..Rindu..Rindu serinduny ☹☹☹ 1thn sudah berlalu..tak ada lagi baper di ruangan, tak mndengar suara2 kyak towa masjid 📣📣📣 gak ikutan debat kusir yg gk jelas..tak ada lagi rumpik2 syantikny lambe Tjuraah ☹ iyaa ak kangen..kangen becanda..kangen eyel2an..kangen diajarin excel..kangen rasan2..kangeeen..kangeeeen 😭😭😭 Gona miss you Dept. Internal Audit Wismilak Inti Makmur 🤗🤗🤗 Minal Aidin Wal Faidzin..Mohon Maaf Lahir Batin 💖💖💖💖 #latepost #excompany #expartner #temankerja #gagalmoveon
temankerja #DiRumahAja bikin kita jadi gabisa ngumpul bareng orang-orang tersayang. Gapapa ya Sobat Badak untuk kebaikan bersama, yuk ditahan dulu kangennya kan masih bisa ketemu virtual lewat video call... ⁣
°⁣
Coba komen dibawah, dikolom komentar, siapa yang mau kalian temuin saat pandemi sudah selesai? Kalau mimin sih kalo punya pasangan, pengen banget ketemu si doi. Sayangnya masih otewe nih belum nyampe-nyampe huhu⁣
⁣
=====================================⁣
⁣
#ingatkisahnya #yangadaBADAKnya #temanteman #janganbersedih #terimakasihsahabat #bersahabat #sahabatterbaik #sahabatpena #rinduserindurindunya #rindusahabat #rinduterdalam #curhatanrindu #rindukeluarga #rindumama #rindudia #akurindu #tentangkita #bersamateman #temansekolah #temankerja #kangenkalian #kangenkeluarga #kangensahabat #kangenbanget
Likes: 37
Posted at: 2020-05-26 11:23:06
#DiRumahAja bikin kita jadi gabisa ngumpul bareng orang-orang tersayang. Gapapa ya Sobat Badak untuk kebaikan bersama, yuk ditahan dulu kangennya kan masih bisa ketemu virtual lewat video call... ⁣ °⁣ Coba komen dibawah, dikolom komentar, siapa yang mau kalian temuin saat pandemi sudah selesai? Kalau mimin sih kalo punya pasangan, pengen banget ketemu si doi. Sayangnya masih otewe nih belum nyampe-nyampe huhu⁣ ⁣ =====================================⁣ ⁣ #ingatkisahnya #yangadaBADAKnya #temanteman #janganbersedih #terimakasihsahabat #bersahabat #sahabatterbaik #sahabatpena #rinduserindurindunya #rindusahabat #rinduterdalam #curhatanrindu #rindukeluarga #rindumama #rindudia #akurindu #tentangkita #bersamateman #temansekolah #temankerja #kangenkalian #kangenkeluarga #kangensahabat #kangenbanget
temankerja #lebaranharike2
#temankerja 
#lebarandirumahaja
Likes: 30
Posted at: 2020-05-25 12:38:53
temankerja Rindu pada mereka 
#temankerja#
Likes: 13
Posted at: 2020-05-25 10:36:38
Rindu pada mereka #temankerja#
temankerja Minal Aidin Walfaizin Mohon Maaf lahir dan Batin dari kita semua #temankerja #minalaidzinwalfaidzin #minalaidinwalfaidzin #lebaran #minalaidzinwalfaidzinmohonmaaflahirdanbatin #lebaran2020 #dirumahaja #enggakmudik #enggakmudikdulu #corona #coronavirus #garagaracorona #dampakcorona #dampakcorona2020
Likes: 15
Posted at: 2020-05-25 08:37:18
temankerja Repost @lapakerja.id

Cari Kerja di #lapakerja, adakah kami di daerah mu? Ayo cari tahu tentang akun regional kami!! #kerjamasakini #temankerja #lapakerja #kerjalepas #loker #infokerja #lokerjakarta #lokerbekasi #lokermedan #lokerbandung #lokersurabaya #lokerbali #lokermakassar #lokerbalikpapan #lokerpalembang #lokerjogja #lokertangerang #lokersamarinda
Likes: 11
Posted at: 2020-05-25 08:04:44
Repost @lapakerja.id Cari Kerja di #lapakerja, adakah kami di daerah mu? Ayo cari tahu tentang akun regional kami!! #kerjamasakini #temankerja #lapakerja #kerjalepas #loker #infokerja #lokerjakarta #lokerbekasi #lokermedan #lokerbandung #lokersurabaya #lokerbali #lokermakassar #lokerbalikpapan #lokerpalembang #lokerjogja #lokertangerang #lokersamarinda
temankerja #idulfitri 
#temankerja
#solid
#keluarga
Likes: 3
Posted at: 2020-05-25 05:38:40
temankerja Hari raya idul Fitri 1441H,
Minal aidzin wal Faizin, mohon maaf lahir dan batin 🙏🙏🙏
@andini8332
@nyomeimei
.
.
.
#sundayrayaopenhouse .
#temanseperjuangan .
#temankerja .
#24052020
Likes: 8
Posted at: 2020-05-25 01:55:11
Hari raya idul Fitri 1441H, Minal aidzin wal Faizin, mohon maaf lahir dan batin 🙏🙏🙏 @andini8332 @nyomeimei . . . #sundayrayaopenhouse . #temanseperjuangan . #temankerja . #24052020
temankerja Saling berbagi ya gaeesss🥰🥰🥰 Video lama sebelum Corona

#berbagi 
#berbagiituindah 
#teman 
#temankerja
Likes: 11
Posted at: 2020-05-24 08:38:37
Saling berbagi ya gaeesss🥰🥰🥰 Video lama sebelum Corona #berbagi #berbagiituindah #teman #temankerja
temankerja Dengan teknologi modern dari @whatsapp,  @zomb_76 menghubungi saya dan  @endra__susanto untuk merayakan Hari Raya Idul Fitri.

Tetaplah dirumah ataupun di kota masing2 agar kita tetap sehat dan selamat.  Selamat Hari Raya Idul Fitri Indonesia, Mohon Maaf Lahir dan Batin 🙏

#harirayaidulfitri #halalbihalal #lebaranonline #lebaran2020 #dirumahaja #tetapsehat #videocall #temankerja #exdubaigolf #wefiephotography #screenshotphotography #storyphotography #amateurphotography #mobilephotography #mobilephonephotography #indonesia
Likes: 28
Posted at: 2020-05-24 06:56:50
Dengan teknologi modern dari @whatsapp, @zomb_76 menghubungi saya dan @endra__susanto untuk merayakan Hari Raya Idul Fitri. Tetaplah dirumah ataupun di kota masing2 agar kita tetap sehat dan selamat. Selamat Hari Raya Idul Fitri Indonesia, Mohon Maaf Lahir dan Batin 🙏 #harirayaidulfitri #halalbihalal #lebaranonline #lebaran2020 #dirumahaja #tetapsehat #videocall #temankerja #exdubaigolf #wefiephotography #screenshotphotography #storyphotography #amateurphotography #mobilephotography #mobilephonephotography #indonesia
temankerja Segenap Jajaran, Teman Kerja mengucapkan Selamat Hari Raya Idul Fitri 1441 H. Mohon Maaf Lahir Batin, semoga keberkahan  menyertai kita semuanya. #temankerja
Likes: 8
Posted at: 2020-05-24 01:16:19
Segenap Jajaran, Teman Kerja mengucapkan Selamat Hari Raya Idul Fitri 1441 H. Mohon Maaf Lahir Batin, semoga keberkahan menyertai kita semuanya. #temankerja
temankerja Sampai jumpa di tanggal 26 Mei 2020 dear #TemanKerja 💕🙏
Likes: 17
Posted at: 2020-05-23 17:22:48
Sampai jumpa di tanggal 26 Mei 2020 dear #TemanKerja 💕🙏
temankerja #temankerja
Likes: 5
Posted at: 2020-05-23 13:26:53
temankerja Cari Kerja di #lapakerja, adakah kami di daerah mu? Ayo cari tahu tentang akun regional kami!! #kerjamasakini #temankerja #lapakerja #kerjalepas #loker #infokerja #lokerjakarta #lokerbekasi #lokermedan #lokerbandung #lokersurabaya #lokerbali #lokermakassar #lokerbalikpapan #lokerpalembang #lokerjogja #lokertangerang #lokersamarinda
Likes: 11
Posted at: 2020-05-23 08:29:39
Cari Kerja di #lapakerja, adakah kami di daerah mu? Ayo cari tahu tentang akun regional kami!! #kerjamasakini #temankerja #lapakerja #kerjalepas #loker #infokerja #lokerjakarta #lokerbekasi #lokermedan #lokerbandung #lokersurabaya #lokerbali #lokermakassar #lokerbalikpapan #lokerpalembang #lokerjogja #lokertangerang #lokersamarinda
temankerja Cari Kerja di #lapakerja, adakah kami di daerah mu? Ayo cari tahu tentang akun regional kami!! #kerjamasakini #temankerja #lapakerja #kerjalepas #loker #infokerja #lokerjakarta #lokerbekasi #lokermedan #lokerbandung #lokersurabaya #lokerbali #lokermakassar #lokerbalikpapan #lokerpalembang #lokerjogja #lokertangerang #lokersamarinda
Likes: 18
Posted at: 2020-05-23 08:28:33
Cari Kerja di #lapakerja, adakah kami di daerah mu? Ayo cari tahu tentang akun regional kami!! #kerjamasakini #temankerja #lapakerja #kerjalepas #loker #infokerja #lokerjakarta #lokerbekasi #lokermedan #lokerbandung #lokersurabaya #lokerbali #lokermakassar #lokerbalikpapan #lokerpalembang #lokerjogja #lokertangerang #lokersamarinda
temankerja Cari Kerja di #lapakerja, adakah kami di daerah mu? Ayo cari tahu tentang akun regional kami!! #kerjamasakini #temankerja #lapakerja #kerjalepas #loker #infokerja #lokerjakarta #lokerbekasi #lokermedan #lokerbandung #lokersurabaya #lokerbali #lokermakassar #lokerbalikpapan #lokerpalembang #lokerjogja #lokertangerang #lokersamarinda
Likes: 15
Posted at: 2020-05-23 08:27:57
Cari Kerja di #lapakerja, adakah kami di daerah mu? Ayo cari tahu tentang akun regional kami!! #kerjamasakini #temankerja #lapakerja #kerjalepas #loker #infokerja #lokerjakarta #lokerbekasi #lokermedan #lokerbandung #lokersurabaya #lokerbali #lokermakassar #lokerbalikpapan #lokerpalembang #lokerjogja #lokertangerang #lokersamarinda
temankerja Kami atas nama Mitra 10 Pantai Indah Kapuk.. mengucapkan MINAL AIDIN WAL FAIDZIN MOHON MAAV LAHIR DAN BATHIN 🙂🙏
.
.
#lebaran2020 #bukber #mitra10 #bahanbangunan #team #temankerja #temangila #semangat #bahagiakitayangbuat #like4likes #likeplease #likeforlikes #followforfollows #follow4folow #instalike #vidgram #pantaiindahkapuk @mitra10_pantaiindahkapuk @mitra10_official #pagipagipastihappy
Likes: 49
Posted at: 2020-05-23 05:35:21
temankerja Repost @lapakerja.id

Cari Kerja di #lapakerja, adakah kami di daerah mu? Ayo cari tahu tentang akun regional kami!! #kerjamasakini #temankerja #lapakerja #kerjalepas #loker #infokerja #lokerjakarta #lokerbekasi #lokermedan #lokerbandung #lokersurabaya #lokerbali #lokermakassar #lokerbalikpapan #lokerpalembang #lokerjogja #lokertangerang #lokersamarinda
Likes: 15
Posted at: 2020-05-22 12:56:36
Repost @lapakerja.id Cari Kerja di #lapakerja, adakah kami di daerah mu? Ayo cari tahu tentang akun regional kami!! #kerjamasakini #temankerja #lapakerja #kerjalepas #loker #infokerja #lokerjakarta #lokerbekasi #lokermedan #lokerbandung #lokersurabaya #lokerbali #lokermakassar #lokerbalikpapan #lokerpalembang #lokerjogja #lokertangerang #lokersamarinda
temankerja #temankerja
Likes: 10
Posted at: 2020-05-22 12:44:11
temankerja Repost @lapakerja.id

Cari Kerja di #lapakerja, adakah kami di daerah mu? Ayo cari tahu tentang akun regional kami!! #kerjamasakini #temankerja #lapakerja #kerjalepas #loker #infokerja #lokerjakarta #lokerbekasi #lokermedan #lokerbandung #lokersurabaya #lokerbali #lokermakassar #lokerbalikpapan #lokerpalembang #lokerjogja #lokertangerang #lokersamarinda
Likes: 23
Posted at: 2020-05-22 12:42:28
Repost @lapakerja.id Cari Kerja di #lapakerja, adakah kami di daerah mu? Ayo cari tahu tentang akun regional kami!! #kerjamasakini #temankerja #lapakerja #kerjalepas #loker #infokerja #lokerjakarta #lokerbekasi #lokermedan #lokerbandung #lokersurabaya #lokerbali #lokermakassar #lokerbalikpapan #lokerpalembang #lokerjogja #lokertangerang #lokersamarinda
temankerja Repost @lapakerja.id

Cari Kerja di #lapakerja, adakah kami di daerah mu? Ayo cari tahu tentang akun regional kami!! #kerjamasakini #temankerja #lapakerja #kerjalepas #loker #infokerja #lokerjakarta #lokerbekasi #lokermedan #lokerbandung #lokersurabaya #lokerbali #lokermakassar #lokerbalikpapan #lokerpalembang #lokerjogja #lokertangerang #lokersamarinda
Likes: 12
Posted at: 2020-05-22 12:39:51
Repost @lapakerja.id Cari Kerja di #lapakerja, adakah kami di daerah mu? Ayo cari tahu tentang akun regional kami!! #kerjamasakini #temankerja #lapakerja #kerjalepas #loker #infokerja #lokerjakarta #lokerbekasi #lokermedan #lokerbandung #lokersurabaya #lokerbali #lokermakassar #lokerbalikpapan #lokerpalembang #lokerjogja #lokertangerang #lokersamarinda
temankerja Repost @lapakerja.id

Cari Kerja di #lapakerja, adakah kami di daerah mu? Ayo cari tahu tentang akun regional kami!! #kerjamasakini #temankerja #lapakerja #kerjalepas #loker #infokerja #lokerjakarta #lokerbekasi #lokermedan #lokerbandung #lokersurabaya #lokerbali #lokermakassar #lokerbalikpapan #lokerpalembang #lokerjogja #lokertangerang #lokersamarinda
Likes: 17
Posted at: 2020-05-22 12:35:07
Repost @lapakerja.id Cari Kerja di #lapakerja, adakah kami di daerah mu? Ayo cari tahu tentang akun regional kami!! #kerjamasakini #temankerja #lapakerja #kerjalepas #loker #infokerja #lokerjakarta #lokerbekasi #lokermedan #lokerbandung #lokersurabaya #lokerbali #lokermakassar #lokerbalikpapan #lokerpalembang #lokerjogja #lokertangerang #lokersamarinda
temankerja Repost @lapakerja.id

Cari Kerja di #lapakerja, adakah kami di daerah mu? Ayo cari tahu tentang akun regional kami!! #kerjamasakini #temankerja #lapakerja #kerjalepas #loker #infokerja #lokerjakarta #lokerbekasi #lokermedan #lokerbandung #lokersurabaya #lokerbali #lokermakassar #lokerbalikpapan #lokerpalembang #lokerjogja #lokertangerang #lokersamarinda
Likes: 12
Posted at: 2020-05-22 12:34:27
Repost @lapakerja.id Cari Kerja di #lapakerja, adakah kami di daerah mu? Ayo cari tahu tentang akun regional kami!! #kerjamasakini #temankerja #lapakerja #kerjalepas #loker #infokerja #lokerjakarta #lokerbekasi #lokermedan #lokerbandung #lokersurabaya #lokerbali #lokermakassar #lokerbalikpapan #lokerpalembang #lokerjogja #lokertangerang #lokersamarinda
temankerja Repost @lapakerja.id

Cari Kerja di #lapakerja, adakah kami di daerah mu? Ayo cari tahu tentang akun regional kami!! #kerjamasakini #temankerja #lapakerja #kerjalepas #loker #infokerja #lokerjakarta #lokerbekasi #lokermedan #lokerbandung #lokersurabaya #lokerbali #lokermakassar #lokerbalikpapan #lokerpalembang #lokerjogja #lokertangerang #lokersamarinda
Likes: 50
Posted at: 2020-05-22 12:34:20
Repost @lapakerja.id Cari Kerja di #lapakerja, adakah kami di daerah mu? Ayo cari tahu tentang akun regional kami!! #kerjamasakini #temankerja #lapakerja #kerjalepas #loker #infokerja #lokerjakarta #lokerbekasi #lokermedan #lokerbandung #lokersurabaya #lokerbali #lokermakassar #lokerbalikpapan #lokerpalembang #lokerjogja #lokertangerang #lokersamarinda
temankerja Repost @lapakerja.id

Cari Kerja di #lapakerja, adakah kami di daerah mu? Ayo cari tahu tentang akun regional kami!! #kerjamasakini #temankerja #lapakerja #kerjalepas #loker #infokerja #lokerjakarta #lokerbekasi #lokermedan #lokerbandung #lokersurabaya #lokerbali #lokermakassar #lokerbalikpapan #lokerpalembang #lokerjogja #lokertangerang #lokersamarinda
Likes: 12
Posted at: 2020-05-22 12:31:23
Repost @lapakerja.id Cari Kerja di #lapakerja, adakah kami di daerah mu? Ayo cari tahu tentang akun regional kami!! #kerjamasakini #temankerja #lapakerja #kerjalepas #loker #infokerja #lokerjakarta #lokerbekasi #lokermedan #lokerbandung #lokersurabaya #lokerbali #lokermakassar #lokerbalikpapan #lokerpalembang #lokerjogja #lokertangerang #lokersamarinda
temankerja Repost @lapakerja.id

Cari Kerja di #lapakerja, adakah kami di daerah mu? Ayo cari tahu tentang akun regional kami!! #kerjamasakini #temankerja #lapakerja #kerjalepas #loker #infokerja #lokerjakarta #lokerbekasi #lokermedan #lokerbandung #lokersurabaya #lokerbali #lokermakassar #lokerbalikpapan #lokerpalembang #lokerjogja #lokertangerang #lokersamarinda
Likes: 29
Posted at: 2020-05-22 12:29:54
Repost @lapakerja.id Cari Kerja di #lapakerja, adakah kami di daerah mu? Ayo cari tahu tentang akun regional kami!! #kerjamasakini #temankerja #lapakerja #kerjalepas #loker #infokerja #lokerjakarta #lokerbekasi #lokermedan #lokerbandung #lokersurabaya #lokerbali #lokermakassar #lokerbalikpapan #lokerpalembang #lokerjogja #lokertangerang #lokersamarinda
temankerja Sampai ketemu lagi ya,,,
Minal aidzin walfaidzin, 
#temankerja
Likes: 3
Posted at: 2020-05-22 05:46:44
Sampai ketemu lagi ya,,, Minal aidzin walfaidzin, #temankerja
temankerja Alhamdulillah 🤲 asli dredeg persis kayak yudisium nunggu hasil tes Rapid 💉 Semoga segera berakhir 😇 @efrinputri #temankuliah#temankerja#temanrumpis
Likes: 31
Posted at: 2020-05-22 05:26:11
Alhamdulillah 🤲 asli dredeg persis kayak yudisium nunggu hasil tes Rapid 💉 Semoga segera berakhir 😇 @efrinputri #temankuliah#temankerja#temanrumpis
temankerja Kelemahan diriku adalah kelebihan dari sahabatku, kelebihan dariku adalah bagian dari kehebatan sahabatku.” #sahabat
#temankerja
#flashback
Likes: 32
Posted at: 2020-05-22 01:48:36
Kelemahan diriku adalah kelebihan dari sahabatku, kelebihan dariku adalah bagian dari kehebatan sahabatku.” #sahabat #temankerja #flashback
temankerja Bahagia banget ni punya teman baru.. #temankerja 
#indomaret
Likes: 33
Posted at: 2020-05-21 14:55:04
Bahagia banget ni punya teman baru.. #temankerja #indomaret
temankerja #temankerja
Likes: 5
Posted at: 2020-05-21 14:16:47
temankerja .
𝙏𝙎𝘾𝙚𝙧𝙨, 2020
__________________.
.
Yesss.. Ini TSC Bandung, rumahnya para pejuang fee based perusahaan. Dan tahun ini adalah #Ramadhan pertama saya setelah kembali dinas di #bandung yang dominan saya jalani bersama mereka karena harus menggantikan pejuang fee based lainnya yang bekerja dari rumah dimasa pandemi (miss mom @retnowidhiawati much!!).
.
Meski hanya akan bertugas sementara tapi aura keluarga dan kebersamaan ya ada bersama mereka. One time, saat harus kembali ke kantor besar dan terpisah gedung dengan mereka, tiba-tiba ingat sama kelucuan, kerusuhan dan keruwetan bersama itu, apalagi kalau masih tetap dicari untuk bertanya atau minta dibantu dari jauh *awwww!! bikin kangen itu siiiiii... 😃😍. Bekerja rasanya sudah mirip dengan bersenang-senang meski dokumen yang datang sudah macam mandi kertas #lebai 😅.
.
𝙏𝙝𝙖𝙣𝙠 𝙮𝙤𝙪 𝙖𝙣𝙮𝙬𝙖𝙮 𝙛𝙤𝙧 𝙜𝙞𝙫𝙞𝙣𝙜 𝙢𝙚 𝙘𝙤𝙡𝙤𝙧 𝙞𝙣 𝙚𝙫𝙚𝙧𝙮 𝙬𝙤𝙧𝙠 𝙨𝙚𝙨𝙨𝙞𝙤𝙣. 𝙄 𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙬𝙝𝙖𝙩 𝙄'𝙫𝙚 𝙙𝙤𝙣𝙚 𝙖𝙣𝙙 𝙩𝙝𝙚 𝙚𝙭𝙖𝙢𝙥𝙡𝙚𝙨 𝙄 𝙜𝙖𝙫𝙚 𝙙𝙪𝙧𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙝𝙚 𝙖𝙨𝙨𝙞𝙜𝙣𝙢𝙚𝙣𝙩 𝙘𝙖𝙣 𝙗𝙚 𝙪𝙨𝙚𝙛𝙪𝙡 𝙖𝙣𝙙 𝙢𝙖𝙠𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙜𝙪𝙮𝙨 𝙝𝙖𝙫𝙚 𝙛𝙪𝙣.
.
Just keep rock n roll !! 😂.
.
.
.
.
.
.
.
#alhamdulillah #workmates
#temankantor #temankerja #mandirian #workinglife #workingmom #workingmomlife #happyus #indah_nrstory #igers #officemate #officemates #officelife
Likes: 57
Posted at: 2020-05-21 10:10:39
. 𝙏𝙎𝘾𝙚𝙧𝙨, 2020 __________________. . Yesss.. Ini TSC Bandung, rumahnya para pejuang fee based perusahaan. Dan tahun ini adalah #Ramadhan pertama saya setelah kembali dinas di #bandung yang dominan saya jalani bersama mereka karena harus menggantikan pejuang fee based lainnya yang bekerja dari rumah dimasa pandemi (miss mom @retnowidhiawati much!!). . Meski hanya akan bertugas sementara tapi aura keluarga dan kebersamaan ya ada bersama mereka. One time, saat harus kembali ke kantor besar dan terpisah gedung dengan mereka, tiba-tiba ingat sama kelucuan, kerusuhan dan keruwetan bersama itu, apalagi kalau masih tetap dicari untuk bertanya atau minta dibantu dari jauh *awwww!! bikin kangen itu siiiiii... 😃😍. Bekerja rasanya sudah mirip dengan bersenang-senang meski dokumen yang datang sudah macam mandi kertas #lebai 😅. . 𝙏𝙝𝙖𝙣𝙠 𝙮𝙤𝙪 𝙖𝙣𝙮𝙬𝙖𝙮 𝙛𝙤𝙧 𝙜𝙞𝙫𝙞𝙣𝙜 𝙢𝙚 𝙘𝙤𝙡𝙤𝙧 𝙞𝙣 𝙚𝙫𝙚𝙧𝙮 𝙬𝙤𝙧𝙠 𝙨𝙚𝙨𝙨𝙞𝙤𝙣. 𝙄 𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙬𝙝𝙖𝙩 𝙄'𝙫𝙚 𝙙𝙤𝙣𝙚 𝙖𝙣𝙙 𝙩𝙝𝙚 𝙚𝙭𝙖𝙢𝙥𝙡𝙚𝙨 𝙄 𝙜𝙖𝙫𝙚 𝙙𝙪𝙧𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙝𝙚 𝙖𝙨𝙨𝙞𝙜𝙣𝙢𝙚𝙣𝙩 𝙘𝙖𝙣 𝙗𝙚 𝙪𝙨𝙚𝙛𝙪𝙡 𝙖𝙣𝙙 𝙢𝙖𝙠𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙜𝙪𝙮𝙨 𝙝𝙖𝙫𝙚 𝙛𝙪𝙣. . Just keep rock n roll !! 😂. . . . . . . . #alhamdulillah #workmates #temankantor #temankerja #mandirian #workinglife #workingmom #workingmomlife #happyus #indah_nrstory #igers #officemate #officemates #officelife
temankerja Saat kita bekerja bersama kita akrab tapi setelah terpisah tak pernah lagi terdengar kabarnya...
#temankerja #temanlalu
Likes: 14
Posted at: 2020-05-21 08:07:04
Saat kita bekerja bersama kita akrab tapi setelah terpisah tak pernah lagi terdengar kabarnya... #temankerja #temanlalu
temankerja Happy B'Day Firman...Telat nya kejauhan banget yaa dr tgl 11 dirayain tgl 20...Bukan niat kami melupakan tp kita menunggu waktu yg pas buat kumpul.... Dan Terima kasih kawan semua kalian bukan hanya teman kerja tapi kalian saudara buat Ku.... Semoga sukses buat kalian semua dan semoga silaturahmi ttp terjaga meskipun kita tdk bersama lagi..... I Love U All....
#temanrasasaudara👭👭 #temankerja #enzo
Likes: 30
Posted at: 2020-05-20 16:48:13
Happy B'Day Firman...Telat nya kejauhan banget yaa dr tgl 11 dirayain tgl 20...Bukan niat kami melupakan tp kita menunggu waktu yg pas buat kumpul.... Dan Terima kasih kawan semua kalian bukan hanya teman kerja tapi kalian saudara buat Ku.... Semoga sukses buat kalian semua dan semoga silaturahmi ttp terjaga meskipun kita tdk bersama lagi..... I Love U All.... #temanrasasaudara👭👭 #temankerja #enzo
temankerja Bagi pecinta kopi, bisa dipesan nih kopinya. Namanya Kopi Teman Kerja. Sudah ada saringannya. Jadi bisa ngopi tanpa ampas. Bagi yang berminat bisa mengirimkan pesan langsung ke Sahabat Fajrul @fajrulfalahfar1. Dijamin mantap kopinya. 👍

#kopitemankerja #temankerja #kopiindonesia #produklokal
Likes: 21
Posted at: 2020-05-20 14:06:36
Bagi pecinta kopi, bisa dipesan nih kopinya. Namanya Kopi Teman Kerja. Sudah ada saringannya. Jadi bisa ngopi tanpa ampas. Bagi yang berminat bisa mengirimkan pesan langsung ke Sahabat Fajrul @fajrulfalahfar1. Dijamin mantap kopinya. 👍 #kopitemankerja #temankerja #kopiindonesia #produklokal
temankerja Bertiga, tapi bukan trio 😅
.
.
@lightroom 
#temankerja #teman #temankerja😘 #temankerjaku #temankerjagokil 
#lfl💛lfllflfllffllflflflflflflflflfllflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflfllflflflflflflflflfllflfllflflflflflflfllflflflflflllfl #lflfff❤ #lfllflffllfllflflflfllffllflfllflflfllflflflfllffllflfflfllfllflfl💙💙 #lfl💛lfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllflfllfllfl💙😘lfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllflfllfllfl❤️ #lfl #lflf💛 #lfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfl #lflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflf #lflflflflflflflflflflfl #lfl💛 #lfl❤️
Likes: 31
Posted at: 2020-05-20 13:26:04
Bertiga, tapi bukan trio 😅 . . @lightroom #temankerja #teman #temankerja😘 #temankerjaku #temankerjagokil #lfl💛lfllflfllffllflflflflflflflflfllflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflfllflflflflflflflflfllflfllflflflflflflfllflflflflflllfl #lflfff❤ #lfllflffllfllflflflfllffllflfllflflfllflflflfllffllflfflfllfllflfl💙💙 #lfl💛lfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllflfllfllfl💙😘lfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllflfllfllfl❤️ #lfl #lflf💛 #lfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfl #lflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflf #lflflflflflflflflflflfl #lfl💛 #lfl❤️
temankerja #temankerja
Likes: 8
Posted at: 2020-05-20 07:57:38
temankerja Rumah Keduaku

7 Tahun 4 bulan.....
Yaaaa....tdk terasa sdh selama ini sy berada di tempat ini.
Tempat yg sdh sy anggap menjadi
Likes: 16
Posted at: 2020-05-19 22:19:47
Rumah Keduaku 7 Tahun 4 bulan..... Yaaaa....tdk terasa sdh selama ini sy berada di tempat ini. Tempat yg sdh sy anggap menjadi "Rumah Kedua" bahkan keluarga kedua, krn 8-9 jam/hari sy berada di tempat ini. Banyak cerita sdh dilewati disini...mulai dari yg suka, duka, senang, sedih, bahagia, kecewa....aaahhh semua ada ceritanya (klu sy cerita semua disini tdk bakalan cukup....😄😀). Yg paling sy syukuri dari rumah keduaku ini....Alhamdulillah sy sdh bisa menginjakkan kaki ke tempat dimana semua umat Islam sangat ingin kesana....Mekkah & Madinah. Tahun ini kami semua mengalami ujian yg sangat luar biasa dgn adanya pendemi covid 19. Rumah Keduaku hrs menghentikan aktifitasnya sementara. Dan kemarin H+61 semenjak sy harus di rumah saja, tiba2 ada aktifitas yg mengharuskan sy ke tempat ini. Baru terasa....rindu aktifitasnya, rindu teman2 kerja, rindu dgn tingkah laku jamaah yg sering kami jumpai, rindu...ya....rindu semuanya......(knp jd meloowww....😢😥😔) Mdh2an pendemi ini cepat berakhir dan sy bisa kembali beraktifitas di Rumah Kedua ini Amiin . . 🏣: @alikhlasnursafari / @al_ikhlas_nursafari #myoffice #tempatkerja #kantor #rumahkedua #temankerja #catatankecil #ceritaku
temankerja Bukber 19.05.2020 #bukber #bukber2020 #temankerja #sahabatku #temankantor #temanteman #bukapuasa #bukapuasabersama #acarakantor
Likes: 14
Posted at: 2020-05-19 16:16:51
temankerja Hey guys .... Nanti after lebaran akan ada cemilan baru dari erva
Namanya #cemilanteteh
Di jamin rasanya menggigit
Renyah gurih serta bikin ngegaruk kepala akibat kepedasan 
Ada berbagai varian agar bisa di nikmati semua umur , mulai yg gurih sampai extra pedass

Cemilan santai yg bikin ngegibah kalian makin seru
Cemilan santai yg bikin jam kalian terasa cepat

Di jamin ga menguras dompet kalian 
Karna harganya receh kualitasnya wow bgd

#cemilanteteh
#homade
#homemadefood 
#mojangtasik
#tasikmalaya 
#cemilan 
#temangibah 
#temanbareng 
#temankerja
Likes: 6
Posted at: 2020-05-19 10:21:07
Hey guys .... Nanti after lebaran akan ada cemilan baru dari erva Namanya #cemilanteteh Di jamin rasanya menggigit Renyah gurih serta bikin ngegaruk kepala akibat kepedasan Ada berbagai varian agar bisa di nikmati semua umur , mulai yg gurih sampai extra pedass Cemilan santai yg bikin ngegibah kalian makin seru Cemilan santai yg bikin jam kalian terasa cepat Di jamin ga menguras dompet kalian Karna harganya receh kualitasnya wow bgd #cemilanteteh #homade #homemadefood #mojangtasik #tasikmalaya #cemilan #temangibah #temanbareng #temankerja
temankerja Selamat siang kawan ☕ ........ Jika kesempatan tidak datang mengetuk, maka buatlah sebuah pintu.

#NgoPi #NgobrolPintar 
#WeBinarBinar 
#OneTeamWork 
#ManJa #TemanKerja
Likes: 17
Posted at: 2020-05-19 07:08:15
Selamat siang kawan ☕ ........ Jika kesempatan tidak datang mengetuk, maka buatlah sebuah pintu. #NgoPi #NgobrolPintar #WeBinarBinar #OneTeamWork #ManJa #TemanKerja
temankerja Aku di sini 😁

#sahabat
#temankerja
Likes: 8
Posted at: 2020-05-19 06:06:02
Aku di sini 😁 #sahabat #temankerja
temankerja #selalumengalah #seventeen #smule #smuleindonesia #cover #coverlagu #pop #popindo #temankerja
Likes: 6
Posted at: 2020-05-19 04:08:24
temankerja jangan lupa selfi juga ya guysss.....😍😍😍😍 #habispulangkerja
#temankerja
#temancurhat
#semangat💪💪
Likes: 21
Posted at: 2020-05-19 03:44:04
jangan lupa selfi juga ya guysss.....😍😍😍😍 #habispulangkerja #temankerja #temancurhat #semangat💪💪
temankerja Kenangan🥰🥰
#bersamakeluarga 
#kawan 
#temankerja
Likes: 20
Posted at: 2020-05-18 12:14:15
temankerja Teman-teman lebih nyaman kerja dengan kursi kantor tanpa roda atau kursi kantor biasa nih ?

Apapun kursinya, teman-teman bisa temukan berbagai pilihan tipe dari puluhan merek berkualitas di www.mitrakantor.com

Manfaatkan fasilitas konsultasi gratis kami, untuk solusi terbaik kebutuhan #ruangproduktif anda.

Kontak marketing:
☎️ (021) 22862086
📱 081584677535
📱 082123652598
📱 081283466634
📧 mitrakantor2015@gmail.com
🏬 Jl I Gusti Ngurah Rai No.20, Klender, Duren Sawit - Jakarta Timur

#kerjanyaman #interiordesign #temankerja #jualkursikantor #kursihadap #kursistaff #kursimanager #kursidirektur #kursikerjamurah
Likes: 2
Posted at: 2020-05-18 07:04:37
Teman-teman lebih nyaman kerja dengan kursi kantor tanpa roda atau kursi kantor biasa nih ? Apapun kursinya, teman-teman bisa temukan berbagai pilihan tipe dari puluhan merek berkualitas di www.mitrakantor.com Manfaatkan fasilitas konsultasi gratis kami, untuk solusi terbaik kebutuhan #ruangproduktif anda. Kontak marketing: ☎️ (021) 22862086 📱 081584677535 📱 082123652598 📱 081283466634 📧 mitrakantor2015@gmail.com 🏬 Jl I Gusti Ngurah Rai No.20, Klender, Duren Sawit - Jakarta Timur #kerjanyaman #interiordesign #temankerja #jualkursikantor #kursihadap #kursistaff #kursimanager #kursidirektur #kursikerjamurah
temankerja Selamat siang semuanya... yang masih WFH atau SFH dan juga sedang puasa... ayo jangan ngantuk lhoh ya 😁.
Nah coba yuk jawab teka-teki sederhana ini. Kamu bisa mention temen kamu di komen buat seru-seruan juga, biar temen kamu juga ga ngantuk.
.
.
#tekateki #asahotak #seruseruan #seru #retjeh #receh #dirumahajachallenge #tebaktebakan #riddle #temankerja #antingantuk
Likes: 46
Posted at: 2020-05-18 06:15:41
Selamat siang semuanya... yang masih WFH atau SFH dan juga sedang puasa... ayo jangan ngantuk lhoh ya 😁. Nah coba yuk jawab teka-teki sederhana ini. Kamu bisa mention temen kamu di komen buat seru-seruan juga, biar temen kamu juga ga ngantuk. . . #tekateki #asahotak #seruseruan #seru #retjeh #receh #dirumahajachallenge #tebaktebakan #riddle #temankerja #antingantuk
temankerja #latepost📸 
With akak akak
Iyaaahh emng di antara kita bertiga yg paling bnyak tingkah sieee akuuhhh... 😁😁
Alwayss disetiap foto.. 😁😁 #temanbahagia #temanseperjuangan  #temankerja #temankulineran #temancurhat
Likes: 28
Posted at: 2020-05-18 01:22:55
#latepost📸 With akak akak Iyaaahh emng di antara kita bertiga yg paling bnyak tingkah sieee akuuhhh... 😁😁 Alwayss disetiap foto.. 😁😁 #temanbahagia #temanseperjuangan #temankerja #temankulineran #temancurhat
temankerja Langsung di Channel YouTube ▶️ Ngudi Rahayu Official ELING AKU REMIX FULL BASS.
.
.
BESOK JAM 20.00 WIB
Follow @ngudi.rahayu.official untuk info lengkapnya.
.
.
Ambyaro Sakmadyone.
#djdangdut #djiphotography #djakimilaku #djenak #djasik #djseru #musikmadiun #temankerja #temanperjalanan #temansepi #pokoke #loss #losskita
Likes: 14
Posted at: 2020-05-17 14:23:47
Langsung di Channel YouTube ▶️ Ngudi Rahayu Official ELING AKU REMIX FULL BASS. . . BESOK JAM 20.00 WIB Follow @ngudi.rahayu.official untuk info lengkapnya. . . Ambyaro Sakmadyone. #djdangdut #djiphotography #djakimilaku #djenak #djasik #djseru #musikmadiun #temankerja #temanperjalanan #temansepi #pokoke #loss #losskita
temankerja Miss you guys❣ .
.
#lfl_fff_l4l_lforl_likeforlike_f4f_fforf_followforfollow💕 #like4likes #likeforlikes #lfl💛lfllflfllffllflflflflflflflflfllflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflfllflflflflflflflflfllflfllflflflflflflfllflflflflflllfl #likeforlikeback #lf10k #lfl_fff_l4l_lforl_likeforlike_f4f_fforf_followforfollow #tmnt #teman #temankerja
Likes: 53
Posted at: 2020-05-16 23:24:14
Miss you guys❣ . . #lfl_fff_l4l_lforl_likeforlike_f4f_fforf_followforfollow💕 #like4likes #likeforlikes #lfl💛lfllflfllffllflflflflflflflflfllflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflflfllflflflflflflflflfllflfllflflflflflflfllflflflflflllfl #likeforlikeback #lf10k #lfl_fff_l4l_lforl_likeforlike_f4f_fforf_followforfollow #tmnt #teman #temankerja
temankerja #pantaibamabaluran 
#wadukbajulmati 
#temankerja
#happyselalu😊
Likes: 16
Posted at: 2020-05-16 20:01:15
temankerja #temankerja
Likes: 10
Posted at: 2020-05-16 10:28:57
temankerja friendship forever..
#teamsolid 
#teamugd 
#temankerja
Likes: 19
Posted at: 2020-05-15 22:27:43
friendship forever.. #teamsolid #teamugd #temankerja
temankerja Nah udah pada selesai belum ni bikin CV nya? Kirim lah, Ini kan penentuan lo ngerti atau gak, dari postingan kemarin tentang CV. Kalo ga ngerti, lo baca lagi deh postingan gua.
kira-kira CV lo bakal gua delete atau gua terusin ke perusahaan yang membutuhkan ya hahaha.

Kirim CV lo ke kita by email halo.temankerja@gmail.com

Supaya CV lo menarik dan gua mau buka, anggep aja gue HRD perusahaan yang mau lo lamar.
- Subject nya harus jelas. Nama spasi Posisi yang di lamar (Cth: Yusuf Subadja Mekanik) jangan lo tulis isi email di subject.
- Body email.
1. Mulai dari salam pembuka, pastikan salam yang di ketik adalah perusahaan yang di tuju. misalnya lo tujuannya kirim ke Alfimart tapi di salam pembuka lo tulis
Likes: 8
Posted at: 2020-05-15 14:26:39
Nah udah pada selesai belum ni bikin CV nya? Kirim lah, Ini kan penentuan lo ngerti atau gak, dari postingan kemarin tentang CV. Kalo ga ngerti, lo baca lagi deh postingan gua. kira-kira CV lo bakal gua delete atau gua terusin ke perusahaan yang membutuhkan ya hahaha. Kirim CV lo ke kita by email halo.temankerja@gmail.com Supaya CV lo menarik dan gua mau buka, anggep aja gue HRD perusahaan yang mau lo lamar. - Subject nya harus jelas. Nama spasi Posisi yang di lamar (Cth: Yusuf Subadja Mekanik) jangan lo tulis isi email di subject. - Body email. 1. Mulai dari salam pembuka, pastikan salam yang di ketik adalah perusahaan yang di tuju. misalnya lo tujuannya kirim ke Alfimart tapi di salam pembuka lo tulis "kepada YTH HRD Indoapril" udah pasti gak bakal di baca lagi CV lo" Zonk bro.. 2. Isi email biasakan dengan kata-kata formal yang sopan dan mudah dimengerti. Isi email posisi yang dilamar ditambah rakuman tentang skill dan pengalaman kerja, singkat aja bro dari pada gak nulis apa-apa bro. 3. Salam penutup. Biasakan ucapkan terima kasih karena HRD gak cuma baca CV lo doang. bisa ratusan dalam 1 hari, bisa di tambahkan tulisakan nama dan no tlp. - Lampirkan CV, tulis nama file CV dengan nama lengkap. Jangan lo tulis CV1.pdf. CVbener.pdf, CVpalingakhir.doc, iniCVyangpalingfix.doc.Apa lagi CV nya lo taro di Google Drive linknya lo taro di body email pas mau di download harus ada permission yang harus lo approve. Terus gua harus nunggu lo approve? yang bener aja broo... #temankerja #CV #bikinCV #updateCV #isengisengberhadiah #dapetkerja2020 #ngabuburit #ngabuburitupdateCV #loker #lowongankerja
temankerja #temankerja
Likes: 14
Posted at: 2020-05-15 14:10:37
temankerja #temankerja
Likes: 2
Posted at: 2020-05-15 13:37:00
temankerja One By one our work friend go and don’t work anymore but we can still meet on Another occusion, Such as the farewell event one of our friends, meet many colleagues who are still working and who are No longer working🙁 #temankerja #sahabatku #temanteman #temankantor #temansatukantor #temansatukerjaan #office #temansatutim #acaraperpisahan
Likes: 17
Posted at: 2020-05-15 08:36:50
One By one our work friend go and don’t work anymore but we can still meet on Another occusion, Such as the farewell event one of our friends, meet many colleagues who are still working and who are No longer working🙁 #temankerja #sahabatku #temanteman #temankantor #temansatukantor #temansatukerjaan #office #temansatutim #acaraperpisahan
temankerja Our photo used tO be a complete team 🤗 #temankerja #sahabatku #satutim #rekankerja #office #temansatukerjaan #temansatukantor #temankerjaku #wanitakarir #wanitakarirmasakini #wanitakaririndonesia #temankantor
Likes: 20
Posted at: 2020-05-15 08:29:05
temankerja #temankuliah#temankerja#temannangis#temanketawa#temanteman 🙄🙄😃😃
Likes: 21
Posted at: 2020-05-14 16:46:23
temankerja Siapa yg udah kangen????
Semoga pandemi ini cpt selesai, biar bisa kerja satu shift lagi yah man teman☹️😢🤲🏻😙
#temankerja #miraclemalangteam
Likes: 112
Posted at: 2020-05-14 11:51:34
Siapa yg udah kangen???? Semoga pandemi ini cpt selesai, biar bisa kerja satu shift lagi yah man teman☹️😢🤲🏻😙 #temankerja #miraclemalangteam
temankerja paling pendek di antara mereka😍
cc.@elenwau27,kk @fong2408 
#flashback 
#temankerja
Likes: 43
Posted at: 2020-05-14 11:01:43
paling pendek di antara mereka😍 cc.@elenwau27,kk @fong2408 #flashback #temankerja
temankerja Jam - jam rawan ngantuk begini paling enak minum ES KOP-VID MILK ala  @roynudin_ 
Es Kopi nya enak, gak over manisny, terbuat dari 💯 robusta, 💯 susu segar, ❌ es batu ( Es batune Tambahono dewe ). Saran dari aku niihh kalau kalean mau minum kasih es batu digelas terlebih dahulu biar rasa segernya Nyeeesssss ditenggorokan... Penyimpanannya sendiri bisa awet sampek 3hari ya Rekk ( dideleh nak Kulkas ). Kemasan e dewe ono seng kemasan 250ml harga 16.000 ono seng 500ml harga 30.000 LEBIH HEMAT DIKANTONG ( susuk e isok digawe tumbas lawuh gawe buko poso 😊😃 ). Untuk pemesanan  bisa melalui DM atau WA Langsung aja cekidot IG nya⤵️
.
ES KOP-VID MILK
🖥 @roynudin_
📲 WA 085600818925
📍 Gresik - Randuagung 
#kokokuliner #kokul #kokokulinergresik #kulinergresik #gresikkulineronline #gresikkulinery #gresikkulinerfoodies #gresikkuliner🙌 #surabayafoodies #jakarta #foods #foodies #foodporn #foodblogger #foodgasm #feedfeed  #kopisusubotol #temankerja #kopikekinian #kopigresik
Likes: 7
Posted at: 2020-05-14 04:44:44
Jam - jam rawan ngantuk begini paling enak minum ES KOP-VID MILK ala @roynudin_ Es Kopi nya enak, gak over manisny, terbuat dari 💯 robusta, 💯 susu segar, ❌ es batu ( Es batune Tambahono dewe ). Saran dari aku niihh kalau kalean mau minum kasih es batu digelas terlebih dahulu biar rasa segernya Nyeeesssss ditenggorokan... Penyimpanannya sendiri bisa awet sampek 3hari ya Rekk ( dideleh nak Kulkas ). Kemasan e dewe ono seng kemasan 250ml harga 16.000 ono seng 500ml harga 30.000 LEBIH HEMAT DIKANTONG ( susuk e isok digawe tumbas lawuh gawe buko poso 😊😃 ). Untuk pemesanan bisa melalui DM atau WA Langsung aja cekidot IG nya⤵️ . ES KOP-VID MILK 🖥 @roynudin_ 📲 WA 085600818925 📍 Gresik - Randuagung #kokokuliner #kokul #kokokulinergresik #kulinergresik #gresikkulineronline #gresikkulinery #gresikkulinerfoodies #gresikkuliner🙌 #surabayafoodies #jakarta #foods #foodies #foodporn #foodblogger #foodgasm #feedfeed #kopisusubotol #temankerja #kopikekinian #kopigresik
temankerja Jam - jam rawan ngantuk begini paling enak minum ES KOP-VID MILK ala  @roynudin_ 
Es Kopi nya enak, gak over manisny, terbuat dari 💯 robusta, 💯 susu segar, ❌ es batu ( Es batune Tambahono dewe ). Saran dari aku niihh kalau kalean mau minum kasih es batu digelas terlebih dahulu biar rasa segernya Nyeeesssss ditenggorokan... Penyimpanannya sendiri bisa awet sampek 3hari ya Rekk ( dideleh nak Kulkas ). Kemasan e dewe ono seng kemasan 250ml harga 16.000 ono seng 500ml harga 30.000 LEBIH HEMAT DIKANTONG ( susuk e isok digawe tumbas lawuh gawe buko poso 😊😃 ). Untuk pemesanan  bisa melalui DM atau WA Langsung aja cekidot IG nya⤵️
.
ES KOP-VID MILK
🖥 @roynudin_
📲 WA 085600818925
📍 Gresik - Randuagung 
#kokokuliner #kokul #kokokulinergresik #kulinergresik #gresikkulineronline #gresikkulinery #gresikkulinerfoodies #gresikkuliner🙌 #surabayafoodies #jakarta #foods #foodies #foodporn #foodblogger #foodgasm #feedfeed  #kopisusubotol #temankerja #kopikekinian #kopigresik
Likes: 16
Posted at: 2020-05-14 04:17:24
Jam - jam rawan ngantuk begini paling enak minum ES KOP-VID MILK ala @roynudin_ Es Kopi nya enak, gak over manisny, terbuat dari 💯 robusta, 💯 susu segar, ❌ es batu ( Es batune Tambahono dewe ). Saran dari aku niihh kalau kalean mau minum kasih es batu digelas terlebih dahulu biar rasa segernya Nyeeesssss ditenggorokan... Penyimpanannya sendiri bisa awet sampek 3hari ya Rekk ( dideleh nak Kulkas ). Kemasan e dewe ono seng kemasan 250ml harga 16.000 ono seng 500ml harga 30.000 LEBIH HEMAT DIKANTONG ( susuk e isok digawe tumbas lawuh gawe buko poso 😊😃 ). Untuk pemesanan bisa melalui DM atau WA Langsung aja cekidot IG nya⤵️ . ES KOP-VID MILK 🖥 @roynudin_ 📲 WA 085600818925 📍 Gresik - Randuagung #kokokuliner #kokul #kokokulinergresik #kulinergresik #gresikkulineronline #gresikkulinery #gresikkulinerfoodies #gresikkuliner🙌 #surabayafoodies #jakarta #foods #foodies #foodporn #foodblogger #foodgasm #feedfeed #kopisusubotol #temankerja #kopikekinian #kopigresik
temankerja Tag Temanmu🥰
.
.
Jangan lupa tekan ♥️ Komen .
.
follow @diary_hati_kita .
.
Untuk update konten berikutnya 🥰
.
.
#brokenheart#sahabat#teman#patah#patahhati#katahati#rintiksendu#rintihanrindu#senja#rindu#sindiran#sajak#sajakdetik#penyambutsenja#serpihankata #serpihanhati#penyambutsenja#gudangpuisi#temanhidup#temankerja#temandekat#sahabat#kehidupan#pecahankata#baperan#kecewa
Likes: 7
Posted at: 2020-05-13 15:52:52
temankerja Temen kerja udah sampe mana CV nya? nih ya gue kasih contoh yang bener sama yang ngaco yang kemungkinan gak akan di baca sama HRD.
Lo Pasti bisa bedain lah yang mana yang bener dan mana yang ngaco. Sekarang selesain dulu deh CV lo. Nanti gua mau liat CV lo dipostingan berikutnya yaa. Nah entar ketauan nih, CV mana yang auto delete dan CV mana yang bakal gua baca dan terusin ke perusahaan yang membutuhkan.

#temankerja #CV #bikinCV #updateCV #isengisengberhadiah #dapetkerja2020 #ngabuburit #ngabuburitupdateCV #loker #lowongankerja
Likes: 11
Posted at: 2020-05-13 09:33:44
Temen kerja udah sampe mana CV nya? nih ya gue kasih contoh yang bener sama yang ngaco yang kemungkinan gak akan di baca sama HRD. Lo Pasti bisa bedain lah yang mana yang bener dan mana yang ngaco. Sekarang selesain dulu deh CV lo. Nanti gua mau liat CV lo dipostingan berikutnya yaa. Nah entar ketauan nih, CV mana yang auto delete dan CV mana yang bakal gua baca dan terusin ke perusahaan yang membutuhkan. #temankerja #CV #bikinCV #updateCV #isengisengberhadiah #dapetkerja2020 #ngabuburit #ngabuburitupdateCV #loker #lowongankerja
temankerja 🙏🙏🙏🙏🙏
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#bandung #temen #teman #temankerja #temanmain
Likes: 56
Posted at: 2020-05-12 10:28:39
🙏🙏🙏🙏🙏 . . . . . . . . . . #bandung #temen #teman #temankerja #temanmain
temankerja [OPEN ORDER]
SUCCULENTS INC POT HANDMADE
.
Aa, teteh masih pada WFH kan? Iya nih sama Akang juga WFH nyambi bekebon aja di rumah. Selalu semangat yaa buat aa teteh 😊 Aa, teteh bisa juga loh WFH nya sambil ngurusin si kecil ini di meja kerjanya. DM Akang aja ya, kalo suka.. 🌿
.
.
#pot #potakang #planter #bekebondikosan #enjoybekebon #jualtanamanhias #jualtanaman #juatpot #pothandmade #bintarojaya #plants #plantshop #temankerja
Likes: 26
Posted at: 2020-05-12 10:12:20
[OPEN ORDER] SUCCULENTS INC POT HANDMADE . Aa, teteh masih pada WFH kan? Iya nih sama Akang juga WFH nyambi bekebon aja di rumah. Selalu semangat yaa buat aa teteh 😊 Aa, teteh bisa juga loh WFH nya sambil ngurusin si kecil ini di meja kerjanya. DM Akang aja ya, kalo suka.. 🌿 . . #pot #potakang #planter #bekebondikosan #enjoybekebon #jualtanamanhias #jualtanaman #juatpot #pothandmade #bintarojaya #plants #plantshop #temankerja
temankerja Waktu itu #temankerja #kenang
Likes: 38
Posted at: 2020-05-12 09:50:19
temankerja Pelaku dan korban keisengan semuanya ada disini 😂😂😂
.
.
.
#temankerja #temankerjagokil #teamwork
Likes: 9
Posted at: 2020-05-12 09:14:53
Pelaku dan korban keisengan semuanya ada disini 😂😂😂 . . . #temankerja #temankerjagokil #teamwork
Voticle Trending & Popular Articles
Women of today dream of having luxury women watches made up of diamond, while the men are striving for mens luxury watches made of gold. A watch made up of gold portrays a statement of taste, luxury, and class. This makes them ideal for any man...
Education is a good investment for the future; this is due to the fact that the certificates and knowledge gained stay for a lifetime. Looking at education as an investment lies in the fact that the benefits in terms of money obtained afterward is...
To most marketers, the basic principles and benefits of SEO OPTIMIZATION are very handy and clear. The problem comes with developing and implementing a sound SEO OPTIMIZATION strategy. This really deserves a more focus attention than just planning....
Whether fraud occurs to an individual or to the government, the perpetrator can be sued. The material on which the fraud is been performed could be in monetary  terms or other benefits such as illegally gaining a driver’s license and even...
This is a form of risk mitigation or management whereby an entity (insured or an individual or company or government) undertakes to safeguard against future financial losses. It is a form of proactive measure to redirect lost to an entirely...
 Modifying a loan is getting on the re-negotiating table with the person or organisation or institution that lent you money or funds for the realisation of a particular project. That is relooking at the terms and conditions of the loan...

What is the meaning/definition of the letters in temankerja?

Meaning of temankerja by its letters

temankerja acronym or abbreviation means:

T: Meaning of T in temankerja. The letter T is indistinguishable numerically to the number 2 and compares to a development. A man with T as the initially starting is typically an anxious individual who is taking a gander at profound inquiries frequently replies. Contrarily, T can be excessively passionate, ambivalent, and regularly effectively influenced by the conclusions of others. T is a vertical strand at the best through a flat strand crossed. With the best mid-adjusted strand through the vertical strand, T demonstrates adjust and strength in its way. It is likewise to repudiate and rationally. With the upper strand anticipated through the lower strand, T is extremely eager, yet in addition to others as agreeable as others lay on its even best. This makes T benevolent, helpful, ladylike and loyal. It additionally demonstrates a high level of liberality and radicalism. That I was dating with classmates when I had time. I thank the organization of other parties. Normal non-creative ability your best skill. And make good use of wealth and respect. Anxious, fearful and bleeding, seeking companionship. Changing the environment regularly makes the difference. Dream and have fun helping strange with new attempts. Focus on a real theme, especially in the story. Obscene with low reduction of fatigue. A serious criticism does not meet the magical interests. A great imitator, which requires Ventorsom individuals around.

You are very resentful, above all, You are a companion that leads a package. Music, sensitive lights and emotional music excite you. You d is imagining and tends to fall into everything through love. At the point of worship, you are emotional, hopeful, gentle and highly changeable. I appreciated your mobile colleges and emotions, Teitelated, and Brod. You make fun of it. You can make your contacts fit your fantasies, all in your own head.

E: Meaning of E in temankerja. You are a very active person. You can relax as you develop. Ambiguity and egocentricity give an effect, they lose promotion unless he craves criticism and directed power. Basic knowledge and strategy conveys the desire to achieve them. Flexibility brings respect, it does not become clearly clear. Use, create, apply creative ability and success, but maintain a strategic distance from the madness. With the possibility that you realize what you really consider, you are surprised.

The most important thing you need to do is talk. If your date is not an appropriate hearing, you have related difficulty. The man must be immunized mentally or you are not sexually intrigued. You need a partner for yourself. Colleague and a friend for a bed partner. You reject disobedience and disconnect, but do not appreciate a decent dispute. Very often it seems like the mix of things. You mock a large measure, the test is more important than the nationality it represents. However, once you give your heart away, you are relentlessly loyal. When you do not have a decent partner to celebrate with, you like it off with a decent book. E is the second vowel in the letter set and has the numeric Equal number 5. A man with the underlying E is normally a cordial, cherishing and humane soul. Adversely, a man with the letter E as their underlying can be questionable and somewhat cushioned once in a while. The letter E has three branches of similar lengths. These all reach out from it's left side. Similar lengths demonstrate a specific level of reasonableness to the outside world. They reach out to the outside demonstrates the ability to learn, to think overall and to be more fiery. B likewise implies, talented with great written work abilities, expert articulation, creative energy abundance. It demonstrates a one of a kind masterful style and solid excitement get out and know more.

M: Meaning of M in temankerja. It is difficult for you to understand why individuals remain meaningless again and again. Self-control and the ability to progress. The privileged facts of magic and mystery are for you at the opportunity you want. Control sexual orientation to maintain a strategic distance from unpleasant conditions and contacts. Maintaining a strategic distance from the other, has nothing to offer. To achieve progress and happiness, he first defeats contempt and envy. Othurldly's revision value. Benefits of the open professions.

You can be exceptionally passionate, attached to the emotion of worship. Having a partner is vital for you. You are free in your look of affection and take risks, try new sexual encounters and accomplices, give everything in great taste. Minds turn to you. You should feel that your partner is mentally active, otherwise you will think it is difficult to maintain a relationship. You need wanted, snowing, wenning and banquet to realize that you are being valued. M is indistinguishable numerically to the number 4 and speaks to most profound sense of being, solidness and strong establishment. The letter M has a high level of self-assurance and is along these lines liable to make progress. On the antagonistic side, individuals with the letter M as the start can be compulsive workers. While M remains on two focuses, it has three projections downwards. M is dracious, steady and vivacious. M may likewise be overpowering with an incredible quality of character and a solid one.

A: Meaning of A in temankerja. The letter An is a standout amongst the most effective letters of the letter set and names that begin with that letter are, the "practitioners" of the world They resemble "performing artists" throughout everyday life and can put on the persona they need for you. On the off chance that they are not, at that point they will perceive as though they are If An is the primary vowel in a name, the individual has a tendency to be intense and brave. Names starting with the letter An are pioneers, torchbearers, specialists, educators, and individuals who indicate others the way. They are pioneers, inspirations and hopeful visionaries who know about their own particular natural forces. An is indistinguishable numerically to the number 1 and symbolizes the trait of the trust. On the contrary side, a man with the underlying A might be feedback of the endeavors of different organizations. The letter A has two poles associated at a pointed edge and a crossbar holding them together. From an open end to a pointed edge implies that all energies are prepared to accomplish a point that is the most one of a kind imperative objective. The crossbar indicates alert. A mistake is maintained a strategic distance from by hanging all the required assets together. One likewise resembles a pyramid with the best as the highest point of the pyramid. Pyramids are notorious. A symbolizes in this way unmistakable quality and a want that is perceived for those accomplishments. The crossbar likewise gives a rung in step. To get up, you should initial step on the rung. It likewise implies inventiveness, a solid self control, and a withstanding capacity. The upper lodging configuration comprises of the two sideways sides of a triangle, and is crossed in the center by an even pillar. It indicates endeavoring to be the strength effective, inspirational mentality, a hopeful face and self-centeredness. You can rest easy when you have something in the forefront of your mind and enthusiasm t6 please others, tend to the well-being of patients, judgment skills conquer, Bivehanis and 'nerves', win money such as participation in the new exercises, can lead to defeat, and unexpected events, can lead to a sudden move to a remote location, in general, has Traveling goes a long way out of the house, where you can keep the mystery that it achieves through the application and disposal.

You are not particularly passionate, but you are interested in the activity. It means work. With you, what you see is what you get. You have no tolerance for being a joke, and you can not be upset with someone trying to be a shy, lovable, shy, cheating quietly. You advance in advance. As for sex, its activity is important, not dark clues. The physical attractiveness of your colleague is fundamental for you. Find the search and try the 'chase' stimulation. You are vital and sexual, in addition to being much more courageous than you demonstrate, in any case, you do not avoid these improved qualities. Your material needs are your primary concern.

N: Meaning of N in temankerja. Achievement comes to you effectively, physical comfort and wealth matter more than others. Most of the unfortunate freedom and grief is their disappearance.With respect to religion it brings true serenity.Make yourself away from the risk,


You can be very emotional, linked to the splendor of love. Having a partner is fundamental for you.You are free in your eyes of affection and will take risks, try new ones sexual encounters and accomplices, give it all in great taste.Minds turn to you.You should feel that your partner is mentally strengthening, otherwise you will think it is difficult to support the relationship.You need to appreciate, Nestling, Wenning and eating to give yourself. You have a chance to work, but you usually have to break up. Most of the opponent's uncertainty is so terrible, no one but you can go. Defeat the innate feelings of independent fear of someone else's improvement and the ability to sleep. N is indistinguishable numerically to the number 5 and speaks to creative ability. Individuals with the underlying N are instinctive and open, yet can be adversely influenced by desire. N has two stable finishes on the floor and two upward show certainty. She is prepared to investigate upward and additionally downwards, learned interest. It ends up plainly languid when their rooms are loaded with water in this manner squandering ability from less readiness. This makes it marginally disabled, yet favorable luck it generally come. Rushing nature can lead to real annoyance. Conquer the trend to wonder and Crabens, have many companions and flourish. Q can not be overcomeTestables that still exist, and hesitate without hesitation. It may seem irreproachable, humble and painful, but we recognize that appearances can lie. As for sex, you are free of anything from a talented specialist. You can without much stretch go to the extreme however, run the range of enthusiasm for tiredness with full thought of sex. You can be very indebted to your colleague, looking for impeccable each one of you. It is difficult to find someone who can meet your measurements. You have trouble communicating with your emotions and getting into action.

K: Meaning of K in temankerja. You have chance to try new things. Love for the country builds security. The strong desire for autonomy should not be taken to the extreme. The control of the desire for power has also been overcome. The senses of a decent head, interference can weaken the position. Caution and peas are necessary to consider life.

You are hidden, independent and humble. You are very hot, excited and enthusiastic, but do not let this. Only in comfortable protection is this part of your temperament detecting itself. When you come down to fasting and dirty, you are a specialist. You know all the little hidden strategies, can support any part or any conversion, consider your life an important passion. No doubt about it. You have the grace to sit down for the right person to mark along. K is indistinguishable numerically to number 2 and speaks to a man who goes to the best. With K as the starting, you should search for adjust and concordance in all that you do. Individuals with K as the first are solid and persuasive. Contrarily, Ks can be disappointed with life and frequently take their disappointment on others. K as N is another letter, which remains on two stable columns with right arm at a slant here and there. It would appear that an indication of a posture. It demonstrates an enchanting identity, his receptiveness indicates resistance, his is prepared to help. K is likewise enthusiastic and situated culture.

R: Meaning of R in temankerja. The letter R is indistinguishable numerically to the number 9 and is tolerant and empathetic. On the off chance that the letter R is the principal consonant in a name, the transporter regularly go about as an ambassador. Adversely, individuals with the R may tend to end up plainly foul. Letter R sits serenely on two legs spread separated a litlle. It indicates awesome quality. It's nearby on itself is harsh, hasty and heartless. You appreciate freedom.Amazing skill, but do not exaggerate.Amongs the most outstanding ability and wealth is at your side with talent. L Bring joy to the lives of others. Identi Captivating identity, and help others towards a prosperous and also himself.The value of flexibility brings tremendous career, and absorbing maturity.Try not to dream of impossible goals, to be viable and cut profession.look impressive, do not neglect it which is achieved now.Novations, do not stir vitality or ability in a hurry.Speak well, complex and average, and search for lawyer in all exchanges.For you, it is work before joy.In case you are in any capacity disturbed by worries, business For commercial or monetary reasons, and you think it is difficult to relax and get into a state of mind.

J: Meaning of J in temankerja. You prefer a part of other things to appreciate extravagance. Useful instinct, trust him. Express expert personal communication. Business plans are dangerous, be careful. Imaginatives, all Ashraf, brings wealth and high prestige. The vitality of the channel to help others. You are honored by a lot of physical vitality. At this point when you use to make love, there is nothing to stop you, perhaps leaving aside your partner's endurance. (You could have moved all night.) You react to the excitement of the search and test the mating conversion. You can afford to have incredible feelings in your mind. At the basic level you are a tramp and you need to put it alone from time to time. You will carry a long retreat effortlessly. I was optimistic and needed to trust in affection. It seems that the sex show to reach must continue deep inside. The letter J is a standout amongst the most intense letters of the letter set and names start with that letter, the "practitioner" of the world. They may either play out the show ahead of time or draw the strings from above. Those with a J begin like control and are typically extremely protected, without anyone else. On the off chance that they are not, at that point they will perceive as in the event that they seem to be. They are brilliant "on-screen characters" throughout everyday life and can draw in the persona they want to see you. On the off chance that J is the primary vowel in a name, the individual has a tendency to be strong and bold. Names with the underlying letter J are pioneers, torchbearers, scientists, instructors and individuals who indicate others the way. They are pioneers, sparks and optimistic visionaries who know about their own inborn forces. The letter J relate to reality, kind and canny. J is indistinguishable numerically to the number 1 and stands for our yearnings. In the event that J is the main consonant in a name, the carrier won't surrender an enduring want and will hence discover achievement - all things considered. Contrarily, J can be sluggish and need heading. J resembles an I with the floor more to one side and a little upwards. Not at all like most letters that open up, down or right, J will look through the spots to investigate a couple of set out investigating. It is expressive, amiable, strong, attractive, new in thoughts, splendid in viewpoint, inventive, thriving, lovely and unique.

What does temankerja mean or stand for ?

This page explains the astronumerology analysis of the abbreviation temankerja. Below, you also find the detailed meaning of each letter in the temankerja acronym.

Astrological Analysis and meaning of temankerja

temankerja has a life path of 8. temankerja means: With route 8, its digits are (8, 17/8, 26/8, 35/8). Life Path 8 indicates that you have entered into this life armed with a plan to manage, organize and govern. They are very ambitious and goal oriented. They want to use their goals, organizational skills and an effective approach to establish a satisfying niche for themselves. If you are a positive 8 with enormous potential to develop great programs and ideas, and you also have perseverance and independence, you will eventually follow. In short, it is born to be a leader, they know themselves and their environment to handle. Your ability to judge the personality and potential of the people around you works for you. So much success in life comes, how hard work This lifestyle is more likely to produce work. But his ability to recognize and attack the tasks in his efforts makes him able to shoot the right people. It is a quality inspiration in your makeup that can be a great leader. They are practical and stable in their pursuit of great goals, and you have the courage when it comes to taking on great responsibilities and opportunities to seek progress. For Track 8 you are focused on learning and content that you are in the physical world. Life Path 8 produces many people who are strong, secure and materially successful. Most of your fears are related to money and learning the power it brings. With proper management of your financial resources you have the ability to become extremely wealthy, and this lifestyle is probably the most worrying as you want to develop from the ultimate measure of success. You want to be recognized for your hard work and achievements. Achieving honor and acceptance in the management of the club is very important. Given that, I was able to do very well and compete in the business world or in the political arena. In relationships I was frank, honest and firm. You can be very romantic, but be careful that you are not too busy and concerned about showing it. Luxury gifts are not always a sufficient alternative for your dedication and personal affection. You should reduce the need for close personal relationships and ease your style one way or another. You need time to love and keep it as a major project in your life. The 8 is a dictatorial and eliminates the enthusiasm of colleagues and others around their efforts often. Often, the power of your own personality excludes the narrow feelings of others who are in contact. Physical gains and rewards are often of paramount importance, even at the expense of family, home and comfort. Dedication to success can become an obsession. Emotional feelings are often suppressed by the negative 8, loneliness and loneliness are the most important. All 8 life paths should avoid updating the opinions of others. With a fortunate life way of 8, the arrangement of numbers (8, 17/8, 26/8, 35/8) are your character numbers. 8 Positive highlights: Official character and aptitudes, political abilities, equipped managing force and expert, which is a reason to accomplish the acknowledgment, trustworthiness, unequivocal and order. 8. Negative highlights: Obsessive worker, excessively goal-oriented, needs philanthropic impulses, cash gravely oversaw, persecuted subordinate, anxious with individuals, focused on, realist. This is the administrator. Number eight is a solid, fruitful and material vibration. Managed by Saturn. Catchphrases: driven, clamoring, nice looking, driving, legitimate, effective, gutsy, expert, sorted out. At the point when communicated negative: tense, limited, materialistic, capable. As a darling: Take this sweetheart a dedication with obligation and bravery. When managing connections like business, be that as it may, they can without much of a stretch estrange accomplices and make a tolerant and sentimental environment, too short. Eights are for the most part down to earth and safe, and their associates give dependability and security. Eight considered the most noteworthy female figure is an image of amicability and adjust with incredible capacity of basic leadership. This implies power and administration. As indicated by Joanne Walmsley, eight loaded with specialist, fearlessness, abundance of polished methodology and decision making ability. Scriptural is eight regarding the revival and fresh start. In China, eight is a homonym for thriving. Negative properties. Number eight have oppressive states of mind, awkwardness and predominance complex. Symbolizes control to accomplish number of behind vitality and material control. Their identity, twenty-six, are great administrators, coordinators; Taking best initiative in exercises and having an eye. They are fearless, down to earth, extremely aspiring and strategic. They demonstrate a requirement for status and make the products of their work known. They are sensible teamplayers and speak to their groups with incredible outcomes. Negative twenty-six number intricacy discover adjust between material objectives and human characteristics of comprehension.

More meanings / definitions of temankerja or words, sentences containing temankerja?

Name Meaning of temankerja

littleidlichennai ycmediaworks delocomotief balloon_decoration_ahmedabad owl2ndhoodie latoya_gould patricia_miljak reganphotography weddingplanin festtruhe_bridalstore asdzaan uncolibriperegrino salonsacha alissa_rooney directpaintau cfbayern alatulsessions youenjoymygoods canada_sir ymk soumaises francois_huguet sacwallondon hallmarkscrapandcrafts mastersfight dioses_rey nina_burduja_create makeupartist_kirti bookishshan thatnovachannel kathimarie78 paredaoburraverdeofc skinandbareit rajwar_deep southerboats conciertoentucasa hollyrebeccawhite fongtajuni janecio_officiel beautifulghettos niftynickk dahilix ellenrollasonx robertocarlos1819 generationteach leshkashow ourobrasiltur killnstixcarbonarrows irelandactive milunita_


Copyrights © 2020 Voticle. All Rights Reserved.